Reklamacije

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Kako bi ste ostvarili ovo pravo, potrebno je neoštećeni i nekorišteni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku NE PREUZIMATE OD DOSTAVLJAČA. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili oštećenje proizvoda sa kurirskom službom i poslali Vam novi.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.

Svoju reklamaciju nam možete javiti na naše kontakt telefone 063/358 567 ili pismeno na mail info@vervita.ba

Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo Vas da nam javite broj narudžbe ili broj računa kojim je naručen/kupljen reklamirani proizvod.